
Evenimente corporate cu profesionalism & flexibilitate la DoubleTree by Hilton Cluj-City Plaza!
O locație centrală, cu spații multifuncționale, design elegant și servicii de înaltă calitate, este soluția pentru toate evenimentele tale.
Ești în căutarea unei locații pentru următorul tău eveniment corporate, pentru o cină de business sau poate un team-building cu ecchipa? Îți propunem servicii și soluții complete, colaboratori pe care să te poți baza, cu un raport corect calitate preț!
La DoubleTree by Hilton Cluj City-Plaza înțelegem pe deplin nevoile reale ale acestor acțiuni atât de necesare și atât de speciale! De aceea, când vine vorba de evenimente corporate, suntem partenerii de incredere care te susținem pe tot parcursul organizării, cu experiență și profesionalism. De-a lungul timpului am învățat să anticipăm nevoile organizatorilor și ale participanților la eveniment și să găsim soluții la orice provocare!
Îți punem la dispoziție toată experiența noastră, servicii de calitate și spații multifuncționale, precum și toate facilitățile de care ai nevoie pentru organizarea unui eveniment de success!
Îți putem răspunde la întrebări și te putem ajuta să iei cea mai bună decizie, în orice context și la cele mai înalte standarde.
Trimite-ne un mesaj cu detaliile evenimentului pe care îl ai în vedere și noi te vom contacta pentru a stabili o discuție, telefonică sau față în față, în care să explorăm împreună toate opțiunile existente.
Un etaj întreg pentru evenimentul tău corporate
Am proiectat etajul 5 pentru a găzdui doar evenimente, fără camere de oaspeți pe etaj. Alege sălile Venezia și Beijing pentru maximum de intimitate!
-
Facilitățile și serviciile oferite la DoubleTree by Hilton Cluj-City Plaza
▪️ Organizare training-uri, ședințe de echipă, lansări de produs, activități de team-building, cine private, cocktail reception, business breakfast sau business lunch
▪️ 4 săli de conferință cu capacități până la 200 de persoane. Poți organiza de la interviuri de 4-5 persoane, la ședințe de 10 – 20 persoane, la prezentări de strategie de 150 de persoane sau recepții de 200 de persoane
▪️ Îți oferim servicii de închiriere sală și echipamente tehnice, organizare pauze de cafea, mese de prânz sau cină, cine private sau recepții de business, evenimente hibrid
-
Cu ce se deosebesc spațiile noastre de evenimente de restul locațiilor din Cluj?
▪️ Locație ultra-centrală, dar ferită de agitație, pe o stradă liniștită, cu acces facil
▪️ Terasă privată cu priveliște panoramică
▪️ Bucătărie profesională cu preparate tradiționale și internaționale și ingrediente de calitate
▪️ Spații multifuncționale, cu set-up flexibil în funcție de caracteristicile fiecărui eveniment
▪️ Multă lumină naturală dar și posibilitatea de reducere a luminii pentru prezentări - după preferințe
▪️ Fiecare spațiu de evenimente are acces separate de spațiile hoteliere
▪️ Personal experimentat pentru a oferi consiliere în organizarea evenimentului, capabil să anticipeze nevoile oaspeților

O locație centrală, cu servicii de cazare, restaurant & catering, spații multi-funcționale și echipă de profesioniști în organizarea de evenimente.





















Situat în centrul Clujului, hotelul nostru se află la câteva minute distanță de punctele importante din oraș, de Parcul Central sau Piața Unirii. Aeroportul Cluj se află la doar 20 de minute distanță. Planificarea evenimentelor este una dintre specialitățile echipei hotelului DoubleTree by Hilton Cluj – City Plaza.
Putem organiza evenimente cu până la 150 de participanți în ballroom, sau training-uri, întâlniri, lansări de produse, ședințe într-una dintre cele 3 săli de conferință sau în restaurantul Marco Polo.
Ne puteți contacta prin formularul de mai jos sau la telefon: +40 749 049 473