Evenimente elegante,

organizate fără stres

Aniversări, banchete sau petreceri de orice fel - un cadru rafinat, servicii impecabile și o echipă care se ocupă de tot.

Cel mai bun moment de a petrece împreună cu familia, prietenii sau cu colegii, e acum. Iar cu noi, organizarea evenimentelor de orice fel devine o adevărată bucurie, așa că haide să sărbătorim!

Poate te-ai logodit de curând și îți dorești o cununie civilă restrânsă cu o petrecere discretă și elegantă. Sau aștepți un bebeluș și deja te gândești să îl creștinezi și să sărbătorești evenimentul cu cei apropiați. Sau pregătești reîntâlnirea de peste ani cu colegii de facultate și vă doriți să vă bucurați de revedere într-un spațiu sigur cu servicii de calitate. Oricare dintre aceste situații necesită o locație excelentă, atenție la detalii și o bună organizare!


Orice eveniment merită un început memorabil! De aceea, pentru toate cererile primite până la final de aprilie 2025, indiferent de data desfășurării în acest an, oferim un welcome drink cu sparkling wine, din partea noastră.

IMG_0380_Edit_e.jpg

La DoubleTree by Hilton Cluj avem o echipă completă care se va ocupa de evenimentul tău extins sau restrâns, venind în întâmpinarea ta cu cele mai bune soluții și sugestii de organizare. Îți putem răspunde la întrebări și te putem ajuta să iei cea mai bună decizie, în orice context și la cele mai înalte standarde. Trimite-ne un mesaj cu detaliile evenimentului pe care îl ai în vedere și noi te vom contacta pentru a stabili o discuție, telefonică sau față în față, în care să explorăm împreună toate opțiunile existente.

DSC_4650.jpg

Evenimentele la hotel sunt mereu încununate cu succes! Sălile elegante, adaptabile oricărui tip de petrecere, personalul profesionist, amabil și experimentat, meniurile apetisante și atenția la detalii sunt „ingredientele” esențiale pentru o experiență memorabilă.

Fie că organizezi o cununie intimă, un banchet plin de energie, o aniversare de neuitat sau orice alt eveniment privat cu semnificație personală, îți punem la dispoziție un spațiu rafinat și servicii impecabile. Atmosfera festivă, decorurile personalizate și echipa noastră dedicată vor transforma fiecare detaliu într-un moment special, astfel încât tu să te bucuri pe deplin de invitații tăi și de ocazie.

Sala Ballroom

Să începem cu Sala Ballroom, cel mai încăpător spațiu din hotel. La etajul Mezanin, cu un foayer spațios, este sala ideală pentru simpozioane, lansări de produse și servicii, workshop-uri, expo conferințe, congrese dar și pentru cocktail-uri sau cine festive.

Sala Beijing

Mergem la etajul 5 unde găsim Beijing, o sală potrivită pentru evenimente mai mici cum sunt workshop-urile, training-urile sau întâlniri de management, dar și pentru cocktail-uri sau mese private. Cu siguranță vă va încânta terasa spațioasă cu vedere asupra orașului.

Sala Ken Sai

Sus de tot, la ultimul etaj, cu o terasă panoramică impresionantă, se află Ken Sai, o sală cu un farmec aparte pentru mese private, cine festive sau cocktail-uri. Este recomandat în egală măsură și pentru conferințe, workshop-uri sau training-uri.

Sala Venezia

La etajul 5 se află și sala Venezia, un spațiu similar în dimensiuni și facilități care poate fi unit sau separat complet de sala Beijing. Un factor foarte avantajos pentru un eveniment privat este că atunci când închiriați ambele spații, aveți la dispoziție întreg etajul doar pentru Dvs..

Restaurantul Marco Polo

Pauzele de masă fac deliciul fiecărui eveniment. Servim masa de prânz sau cina în restaurantul Marco Polo, aflat la mezanin. Este un spațiu elegant, decorat în culori marine, iar terasa este un plus ce desăvârșește o pauză revigorantă.

Testimoniale

-

Testimoniale -

Multumim mult pentru primire si servire. Ne-am simtit foarte bine si asta pot sa confirme inclusiv si copii. Mi-a placut foarte mult faptul ca seful de sala a comunicat cu mine nu ma asteptat la asta. Mancarea a fost gustoasa iar prajiturile delicioase. 

Noi o sa recomandam cu siguranta localul vostru. 

Georgiana Barna

A iesit foarte bine evenimentul si am fost multimiți atât de calitatea meniului, cât și a serviciilor (personal, serviciile auxiliare oferite). Nu am feedback negativ. Va multumesc mult pentru tot!

Mihaela

Mulțumim mult pentru tot ajutorul în realizarea evenimentului! Mâncarea a fost foarte bună, serviciile ireproșabile, cocktail bar-ul extraordinar poziționat lăngă terasă! Ne-am simțit foarte bine și avem doar cuvinte de laudă pentru personal și organizare. Apreciem mult că ați ajustat meniul pentru toate cerințele noastre speciale (intoleranțe, alergii, preferințe). Sper și eu să mai avem ocazia să colaborăm și pentru alte evenimente!

Alexandra

Evenimentul a iesit foarte bine si ca in fiecare an ne-am simtit foarte bine noi si invitatii nostri.

Voichita

Vă mulțumim frumos pentru toată implicarea atâta a dumneavoastră cat și a colegilor totul a fost minunat, aveți o echipă minunată care a fost lângă noi pt orice, drăguți și serviabili.

Andrei

Vă mulțumim inca o data pentru organizarea acestui eveniment si pentru colaborare. Chiar daca nu avem foarte des evenimente in Cluj, conteaza foarte mult sa stim ca ne putem baza pe ajutorul vostru de fiecare data. 😊❤️

Silviu

Situat într-o zonă liniștită din centrul Clujului, hotelul nostru se află la câteva minute distanță de primărie, de Parcul Central, Piața Unirii, muzee și universități. Aeroportul Cluj se află la doar 20 de minute distanță. Planificarea evenimentelor este una dintre specialitățile echipei hotelului DoubleTree by Hilton Cluj – City Plaza. Indiferent dacă invitați prieteni, colegi sau clienți la un eveniment, ne vom asigura că totul se va desfășura perfect.

Puteți organiza evenimente cu până la 150 de oaspeți în sala de bal, sau reuniuni mai restrânse într-una dintre cele 3 săli de evenimente sau în restaurantul Marco Polo. 

Ne puteți contacta prin formularul de mai jos sau la telefon: +40 749 049 473


 

Cere ofertă pentru evenimentul tău